logo bip
link bipinstrukcjainstrukcjaszukaj
menu przedmiotowe



11.09.2006 r. Przetarg na przebudowę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku,



 

 

 

 

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane x                                     publikacja obowiązkowa       x

Dostawy                                                       publikacja nieobowiązkowa

Usługi                      

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:

Zarząd Powiatu

Adres pocztowy:

Ul. 3 Maja 31

Miejscowość:

Rybnik

Kod pocztowy:

44-200

Województwo:

śląskie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Monika Marciniak, Andrzej Stephan

Tel.:

( 032 ) 42 28 300 w. 13,17

E-mail:

zp@starostwo.rybnik.pl

Fax:

( 032 ) 42 28 658

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.starostwo.rybnik.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

X   jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

 Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

 

 

 

 

 

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

 Administracja rządowa centralna

 Administracja rządowa terenowa

x Administracja samorządowa

 Podmiot prawa publicznego

 Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

 Państwowa szkoła wyższa

 Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

 Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

 Inny (proszę określić):      

 Ogólne usługi publiczne

 Obrona

 Porządek i bezpieczeństwo publiczne

 Środowisko

 Sprawy gospodarcze i finansowe

 Zdrowie

 Budownictwo i obiekty komunalne

 Ochrona socjalna

 Rekreacja, kultura i religia

 Edukacja

 Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie x

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku,
ul. 3 Maja 31

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                       x

(b) Dostawy                                  

(c) Usługi                                     

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

x

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Starostwo Powiatowe w Rybniku,
ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik

Główne miejsce realizacji dostawy

 

                              

                              

Główne miejsce świadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego   x                     Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     


 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowej:  Okres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku,
ul. 3 Maja 31

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

 

45.30.00.00-0

-  -

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie x

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie x

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres

powyżej 60 000 euro poniżej 5 278 000 euro

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany    x     Wymagany  

 

Okres w miesiącach: 02   lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  // (dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy)

Zamawiający  nie wymaga wniesienia wadium

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

1)     zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację,

2)     zaoferują roboty budowlane, usługi i dostawy spełniające wymagania określone przez zamawiającego,

3)     zobowiążą się wykonać zadanie w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy,

4)     udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane prace,

5)     spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1  i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,

6)     samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia,

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu
 o dokumenty, oświadczenia  i inne materiały dołączone do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):

1.         Oferta określająca cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć  na formularzu ofertowym

2.         Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP.

3.         Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego.

4.         Dokument albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia
( wyciąg z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5.         Informacja o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa.

       Należy w niej zawrzeć wykaz zadań ( minimum 2 zadania) o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie   
       06.09.2001 r. – 05.09.2006 r. Uznanie wykonanych zadań warunkowane jest poparciem ich załączonymi referencjami    
       dotyczącymi tych zadań, zawierającymi wartość zamówienia, terminy wykonania, miejsce wykonania  oraz 
        potwierdzenie że roboty zostały wykonane należycie.

Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze uważa się zadanie podobne  do zamówienia  ujętego w SIWZ,  
         odpowiadające swoim rodzajem i wartością zadaniu będącym przedmiotem przetargu.

6.         Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

7.         Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót wykonany w formie uproszczonej.

8.         Informacja na temat kierownictwa wykonawcy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót .

        Należy w niej wymienić osobę kierownika budowy, mającego uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w  
       zakresie instalacji: sanitarnej i centralnego ogrzewania, oraz podać posiadane przez nich uprawnienia, które należy
        poprzeć dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów potwierdzających wskazane uprawnienia.

9.         Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac.

10.   Parafowany wzór umowy

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      x

 

Przetarg ograniczony          

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub  minimalna liczba  / maksymalna liczba 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                x

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

Kryteria

1.Cena

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

100 %

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak     nie x

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.bip.starostwo.rybnik.pl

Opłata (o ile dotyczy) 30,00    Waluta:

Warunki i sposób płatności: wpłaty za specyfikację należy dokonać na konto Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, Bank Spółdzielczy Żory, nr konta 98 8456 0009 2001 0023 9628 0004. Przy wpłacie należy podać NIP, nazwę i adres firmy, oraz w tytule płatności wpisać: opłata za specyfikację-CO                                                                  

                                                                                           

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

 

Data:  09/10/2006  (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 09:30


 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                        x                        

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do :    (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     09/10/2006  (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina 10:00

Miejsce Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 202.

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak     nie x

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   06/09/2006  (dd/mm/rrrr)