11.09.2006 r. Przetarg na przebudowę instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku,
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia
- specyfikacja techniczna
- przedmiar
- projekt budowlany wykonawczy
Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x publikacja obowiązkowa x
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Zarząd Powiatu | |||
Adres pocztowy: Ul. 3 Maja 31 | |||
Miejscowość: Rybnik |
Kod pocztowy: 44-200 |
Województwo: śląskie | |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Monika Marciniak, Andrzej Stephan |
Tel.: ( 032 ) 42 28 300 w. 13,17 | ||
E-mail: zp@starostwo.rybnik.pl |
Fax: ( 032 ) 42 28 658 | ||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.starostwo.rybnik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL): | |||
| |||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: | |||
|
X jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I | ||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: | |||
|
x jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II | ||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: | |||
|
xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III | ||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa x Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie x |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku, | ||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług | ||||
(a) Roboty budowlane x |
||||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
x |
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
|
Kategoria usług: nr |
| ||||
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Starostwo Powiatowe w Rybniku, |
Główne miejsce realizacji dostawy |
Główne miejsce świadczenia usług | ||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego x Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) | |||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
|||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: | |||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): | |||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku, | |||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego | |||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) | |||
|
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) | |
Główny przedmiot |
45.30.00.00-0 |
- - | |
Dodatkowe przedmioty |
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - | |
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie x | |||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie x | |||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres powyżej 60 000 euro poniżej 5 278 000 euro |
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany x Wymagany Okres w miesiącach: 02 lub dniach: lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia // (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy) Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację, 2) zaoferują roboty budowlane, usługi i dostawy spełniające wymagania określone przez zamawiającego, 3) zobowiążą się wykonać zadanie w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy, 4) udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane prace, 5) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, 6) samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oferta określająca cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć na formularzu ofertowym 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP. 3. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego. 4. Dokument albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 5. Informacja o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa. Należy w niej zawrzeć wykaz zadań ( minimum 2 zadania) o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze uważa się zadanie podobne do zamówienia ujętego w SIWZ, 6. Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 7. Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót wykonany w formie uproszczonej. 8. Informacja na temat kierownictwa wykonawcy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót . Należy w niej wymienić osobę kierownika budowy, mającego uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w 9. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 10. Parafowany wzór umowy |
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia | |
Przetarg nieograniczony x |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba / maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) | |||
Najniższa cena x lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie | |||
Kryteria 1.Cena 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie 100 % |
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie |
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie x | |||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona |
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy): www.bip.starostwo.rybnik.pl |
Opłata (o ile dotyczy) 30,00 Waluta: zł Warunki i sposób płatności: wpłaty za specyfikację należy dokonać na konto Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, Bank Spółdzielczy Żory, nr konta 98 8456 0009 2001 0023 9628 0004. Przy wpłacie należy podać NIP, nazwę i adres firmy, oraz w tytule płatności wpisać: opłata za specyfikację-CO |
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy): |
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 09/10/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 09:30 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 09/10/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:00 Miejsce Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik, pok. 202. |
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie x Jeżeli tak, wskazać projekt/program: |
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy) |
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06/09/2006 (dd/mm/rrrr) |