logo bip
link bipinstrukcjainstrukcjaszukaj
menu przedmiotowe



24.05.2006 „Remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Rybniku, ul. 3 Maja 31 ”



 

Rybnik, dn 24.05.2006 r.

 

OGŁOSZENIE o zamówieniu na

Remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Rybniku, ul. 3 Maja 31


I. Nazwa oraz adres zamawiającego.

Zarząd Powiatu w Rybniku

ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik

tel.: (0-32) 42 28 300, fax.: ( 0-32) 42 28 658

e-mail: zp@starostwo.rybnik.pl

REGON: 276258170, NIP: 642-25-90-530


II. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 60000 euro
zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
( Dz.U Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ), zwaną w dalszej ustawą „PZP”.


III. Określeniu sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie
w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku ( ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik) p. 210,
w dniach poniedziałek – środa w godz. 7.30 – 15.30, w czwartki w godz. 7.30 – 18.00,
w piątki w godz.7.30 do 13.00.


IV. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie i odbiór robót drogowych w ramach realizacji remontu parkingu przy Starostwie Powiatowym w Rybniku zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – „Remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Rybniku,
ul. 3 Maja 31

Remont należy wykonać zgodnie z dokumentacją zawierającą w szczególności:

  • Przedmiar robót- Remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Rybniku, ul. 3 Maja 31 ” ,

  • Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych– „Remont parkingu przy Starostwie Powiatowym w Rybniku, ul. 3 Maja 31 ”.

  1. Wszystkie projekty budowlane dotyczące ww. zakresu robót dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego – Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul.3 Maja 31, w dniach: poniedziałek – środa
    w godz.7.30 – 15.30, czwartek w godz. 7.30 – 18.00, piątek 7.30 – 13.00, pok. 121.

V. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych.


VI. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


VII. Termin wykonania zamówienia

W terminie 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.


VIII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.

1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

  • zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację,

  • dysponują personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
    w wykonawstwie robót o podobnym charakterze,

  • dysponują odpowiednim kapitałem zapewniającym płynność w realizacji robót budowlanych, bez potrzeby udzielania zaliczek wstępnych,

  • zobowiążą się wykonać zadanie w terminie 2 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy,

  • udzielą 5 lat gwarancji na wykonane prace,

  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,

  • samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia,

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.


IX. Informacje na temat wadium

Nie wymaga się wniesienia wadium


X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Cena - 100 %.


XI. Miejsce oraz termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w kancelarii Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31, p. 118, do 21.06.2006 r., do godz. 9.30 w dniach: poniedziałek – środa w godz. 7.30 – 15.30, czwartek
w godz. 7.30 – 18.00, piątek 7.30 – 13.00.


XII. Termin związania z ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia składania ofert, tj. do dnia 20.07.2006 r.