logo bip
link bipinstrukcjainstrukcjaszukaj
menu przedmiotowe



12.05.2006 Przebudowa dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku.



 

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Or. 343/6/06                                                                                 ZP-200

Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Roboty budowlane X

Dostawy 

Usługi 

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych


Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________



SEKCJA I: Zamawiający


I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego


Nazwa


Zarząd Powiatu w Rybniku

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów


Marciniak Monika


Adres

ul 3 Maja 31

Kod pocztowy

44-200


Miejscowość

Rybnik

Województwo

śląskie


Telefon

( 032 ) 42 28 300

Faks

( 032 ) 42 28 658


Poczta elektroniczna (e-mail)

zp@starostwo.rybnik.pl


Adres internetowy (URL)

www.starostwo.rybnik.pl



I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Przebudowa dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku.

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przebudowy dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31 poprzez:

  • zdemontowanie stolarki drzwiowej,

  • zdemontowanie urządzeń sanitarnych wraz z instalacją,

  • zdemontowanie instalacji elektrycznych,

  • skucie istniejących tynków wewnętrznych na sufitach i ścianach,

  • rozebranie istniejącej posadzki,

  • rozebranie istniejących ścianek działowych z drewna i z cegły,

  • wykonanie nowych ścianek z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych z wytłumieniem
    hałasu wełną mineralną,

  • wykonanie nowych otworów dla przeprowadzenia instalacji,

  • przebudowanie instalacji CO,

  • wykonanie nowych instalacji sanitarnych,

  • wykonanie nowej instalacji elektrycznej silnoprądowej i słaboprądowej,

  • wykonanie tynków, sufitów i ścian z płyt gipsowo-kartonowych,

  • wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,

  • zaizolowanie przeciwwilgociowe podłoża– 2 warstwy folii izolacyjnej,

  • wykonanie podłogi z płyt OSB,

  • wyłożenie posadzki wykładziną PVC obiektową,

  • założenie kopułek dachowych z poliwęglanu dwukomorowego,

  • zamontowanie ościeżnic drzwiowych regulowanych wyposażonych w uszczelki wraz
    drzwiami fabrycznie wykończonymi identycznie jak w części już wyremontowanej,

  • ułożenie tapet z włókna szklanego i pomalowanie sufitów i ściany farbami emulsyjnymi,

  • wykonanie tynków ozdobnych cienkowarstwowych na cokołach w ciągach
    komunikacyjnych,

  • zabezpieczenie budynku przed niszczącym wpływem zjawisk atmosferycznych,

  • częściowe zdemontowanie istniejącego pokrycia dachu,

  • naprawienie istniejącej konstrukcji nośnej dachu i wykonanie na niej konstrukcji więźby
    dachowej,

  • wykonanie nowego pokrycia dachu i obróbek blacharskich,

  • rozebranie i odtworzenie części kominów,

  • wykonanie elementów ozdobnych dachu,

  • wykonanie lukarn,

  • osadzenie stolarki okiennej i okien połaciowych,

  • wykonanie warstw izolacyjnych,

  • wykonanie instalacji odgromowej,

  • utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych,

  • utylizację pokrycia dachowego z papy,

  • wykonanie pomiarów stężenia azbestu przed, w trakcie i po wykonaniu robót
    demontażowych pokrycia,

  • zabezpieczenie okien budynku folią izolacyjną,

  • zabezpieczenie wejścia głównego i wejść bocznych do budynku tunelami foliowymi poza
    strefą niebezpieczną,

  • wykonanie osłon z siatki zabezpieczającej na powierzchniach rusztowań zewnętrznych,

  • wykonanie tymczasowego ogrodzenie placu budowy, oraz placów składowych materiałów
    budowlanych i materiałów z rozbiórki.


II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik



II.1.5) Nomenklatura


II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot


45000000-7


Dodatkowe przedmioty

45200000-9

45215510-5

45300000-0

45310000-3

45331100-7

45400000-1



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE X TAK 


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE X TAK 


II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

876 386,18 ZŁ


II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach 6 i/ lub w dniach  (licząc od daty udzielenia zamówienia)

lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) Wymagane wadium

9 000,00 zł



III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

  • zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację,

  • dysponują personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
    w wykonawstwie robót o podobnym charakterze,

  • dysponują odpowiednim kapitałem zapewniającym płynność w realizacji robót budowlanych, bez potrzeby udzielania zaliczek wstępnych,

  • zobowiążą się wykonać zadanie w terminie wskazanym w pkt. VII ppkt. 1 i 2 SIWZ,

  • usuną eternit z pokrycia dachowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,

  • udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane prace,

  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,

  • wpłacą w terminie wadium,

  • samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia, z wyłączeniem przebudowy instalacji CO, instalacji elektrycznej i demontażu i utylizacji eternitu, przy których to pracach możliwe jest korzystanie z podwykonawców.

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie
spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  1. Oferta określająca cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do specyfikacji

  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP

  3. Dokument albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
    ( wystawiony w ciągu ostatnich 6 miesięcy poprzedzających termin otwarcia ofert) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia ( wyciąg z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej)

  4. Zaświadczenie, albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( z ostatnich 3 miesięcy poprzedzających termin otwarcia ofert), z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych

  5. Zaświadczenie, albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę ( z ostatnich 3 miesięcy poprzedzających termin otwarcia ofert), z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu w płatnościach

  6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określony w art. 24 ust. 1, pkt 1-9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert ( oryginał albo kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę)

  7. Informacja o zatrudnianiu podwykonawców.

  8. Decyzja właściwego organu zatwierdzającego program gospodarki odpadami niebezpiecznymi- zezwolenie właściwego organu w zakresie zabierania i transportu odpadów, w tym odpadów niebezpiecznych.

  9. Informacja o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa.

Należy w niej zawrzeć wykaz zadań ( minimum 2 zadania) o podobnym charakterze zrealizowanych w okresie 06.07.2001 r. - 05.07.2006 r. Uznanie wykonanych zadań warunkowane jest poparciem ich załączonymi referencjami dotyczącymi tych zadań, zawierającymi wartość zamówienia, terminy wykonania, miejsce wykonania oraz potwierdzenie że roboty zostały wykonane należycie.

Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze uważa się zadanie podobne do zamówienia ujętego w SIWZ, odpowiadające swoim rodzajem i wartością zadaniu będącym przedmiotem przetargu

  1. Upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/osoby, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.

  2. Kosztorys ofertowy na bazie przedmiaru robót wykonany w formie uproszczonej.

  3. Informacja na temat kierownictwa wykonawcy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót. Należy w niej wymienić osobę kierownika budowy, mającego uprawnienia do kierowania robotami na budynku zabytkowym oraz kierowników robót instalacyjnych
    w zakresie instalacji: elektrycznej, sanitarnej i centralnego ogrzewania, oraz podać posiadane przez nich uprawnienia, które należy poprzeć dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów potwierdzających wskazane uprawnienia. W przypadku korzystania
    z podwykonawców w informacji tej trzeba wpisać pracowników podwykonawcy pełniących funkcję wskazane powyżej, posiadających stosowne uprawnienia, które należy poprzeć dołączonymi do oferty kserokopiami dokumentów potwierdzających wskazane uprawnienia.

  4. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
    w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac.

  5. Informacja banku ( lub banków ) w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych ( nie mniej niż 200 000 zł )lub zdolność kredytową wykonawcy do zaciągnięcia kredytu do wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  6. Parafowany wzór umowy

  7. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia


Przetarg nieograniczony X

Przetarg ograniczony 

Negocjacje z ogłoszeniem 



IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP

Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)



IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Liczba  lub: Minimum  / Maksimum 



IV.2) Kryteria oceny ofert


A) X Najniższa cena

lub

B)  Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:


  1. _________________________________________________________ - ____ %


IV.3) Informacje administracyjne



IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 29/06/2006 (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy)


IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

05/07/2006 (dd/mm/rrrr)

Godzina 09:30 (gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

Do 02.09.2006 r. (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub  dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 05/07/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:00 (gg:mm)

Miejsce Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, sala 202


SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE x TAK 

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia



V.2) Data wysłania ogłoszenia 12/05/2006 (dd/mm/rrrr)