logo bip
link bipinstrukcjainstrukcjaszukaj
menu przedmiotowe



10.03.2006 r. Przebudowa dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku



 

Załącznik nr 10

Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Or. 343/ 2 /06


Rzeczpospolita Polska

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Roboty budowlane X

Dostawy 

Usługi 

Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych


Data otrzymania ogłoszenia__________________________

Numer identyfikacyjny_________________________________



SEKCJA I: Zamawiający


I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego


Nazwa


Zarząd Powiatu w Rybniku

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów


Marciniak Monika


Adres

ul 3 Maja 31

Kod pocztowy

44-200


Miejscowość

Rybnik

Województwo

śląskie


Telefon

( 032 ) 42 28 300

Faks

( 032 ) 42 28 658


Poczta elektroniczna (e-mail)

organizacyjny@starostwo.rybnik.pl


Adres internetowy (URL)

www.starostwo.rybnik.pl



I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia

Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać załącznik A

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Przebudowa dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku.

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przebudowy dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31 poprzez:

  • zdemontowanie stolarki drzwiowej,

  • zdemontowanie urządzeń sanitarnych wraz z instalacją,

  • zdemontowanie instalacji elektrycznych,

  • skucie istniejących tynków wewnętrznych na sufitach i ścianach,

  • rozebranie istniejącej posadzki,

  • rozebranie istniejących ścianek działowych z drewna i z cegły,

  • wykonanie nowych ścianek z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych z wytłumieniem
    hałasu wełną mineralną,

  • wykonanie nowych otworów dla przeprowadzenia instalacji,

  • przebudowanie instalacji CO,

  • wykonanie nowych instalacji sanitarnych,

  • wykonanie nowej instalacji elektrycznej silnoprądowej i słaboprądowej,

  • wykonanie tynków, sufitów i ścian z płyt gipsowo-kartonowych,

  • wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,

  • zaizolowanie przeciwwilgociowe podłoża– 2 warstwy folii izolacyjnej,

  • wykonanie podłogi z płyt OSB,

  • wyłożenie posadzki wykładziną PVC obiektową,

  • założenie kopułek dachowych z poliwęglanu dwukomorowego,

  • zamontowanie ościeżnic drzwiowych regulowanych wyposażonych w uszczelki wraz
    drzwiami fabrycznie wykończonymi identycznie jak w części już wyremontowanej,

  • ułożenie tapet z włókna szklanego i pomalowanie sufitów i ściany farbami emulsyjnymi,

  • wykonanie tynków ozdobnych cienkowarstwowych na cokołach w ciągach
    komunikacyjnych,

  • zabezpieczenie budynku przed niszczącym wpływem zjawisk atmosferycznych,

  • częściowe zdemontowanie istniejącego pokrycia dachu,

  • naprawienie istniejącej konstrukcji nośnej dachu i wykonanie na niej konstrukcji więźby
    dachowej,

  • wykonanie nowego pokrycia dachu i obróbek blacharskich,

  • rozebranie i odtworzenie części kominów,

  • wykonanie elementów ozdobnych dachu,

  • wykonanie lukarn,

  • osadzenie stolarki okiennej i okien połaciowych,

  • wykonanie warstw izolacyjnych,

  • wykonanie instalacji odgromowej,

  • utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych,

  • utylizację pokrycia dachowego z papy,

  • wykonanie pomiarów stężenia azbestu przed, w trakcie i po wykonaniu robót
    demontażowych pokrycia,

  • zabezpieczenie okien budynku folią izolacyjną,

  • zabezpieczenie wejścia głównego i wejść bocznych do budynku tunelami foliowymi poza
    strefą niebezpieczną,

  • wykonanie osłon z siatki zabezpieczającej na powierzchniach rusztowań zewnętrznych,

  • wykonanie tymczasowego ogrodzenie placu budowy, oraz placów składowych materiałów
    budowlanych i materiałów z rozbiórki.


II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik



II.1.5) Nomenklatura


II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot


45000000-7


Dodatkowe przedmioty

45200000-9

45215510-5

45300000-0

45310000-3

45331100-7

45400000-1



II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE X TAK 


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE X TAK 


II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

876 386,18 ZŁ


II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Okres w miesiącach 6 i/ lub w dniach  (licząc od daty udzielenia zamówienia)

lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) Wymagane wadium


9 000,00 zł


III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

  • zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację,

  • dysponują personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
    w wykonawstwie robót o podobnym charakterze,

  • dysponują odpowiednim kapitałem zapewniającym płynność w realizacji robót budowlanych, bez potrzeby udzielania zaliczek wstępnych,

  • zobowiążą się wykonać zadanie w terminie wskazanym w pkt. VII ppkt. 1 i 2 SIWZ,

  • usuną eternit z pokrycia dachowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,

  • udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane prace,

  • spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie
    art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP,

  • wpłacą w terminie wadium,

  • samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia, z wyłączeniem przebudowy instalacji CO, instalacji elektrycznej i demontażu i utylizacji eternitu, przy których to pracach możliwe jest korzystanie z podwykonawców.

2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie
spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.


SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) tryb udzielenia zamówienia


Przetarg nieograniczony X

Przetarg ograniczony 

Negocjacje z ogłoszeniem 



IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP

Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)


IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)

Liczba  lub: Minimum  / Maksimum 


IV.2) Kryteria oceny ofert


A) X Najniższa cena

lub

B)  Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:


  1. _________________________________________________________ - ____ %



IV.3) Informacje administracyjne



IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do 29/04/2006 (dd/mm/rrrr)

Cena (o ile dotyczy)


IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)

05/05/2006 (dd/mm/rrrr)

Godzina 09:30 (gg:mm)

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)

Do 03.07.2006 r. (dd/mm/rrrr) lub  miesięcy i/ lub  dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data 05/05/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:00 (gg:mm)

Miejsce


SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?

NIE x TAK 

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia



V.2) Data wysłania ogłoszenia 10/03/2006 (dd/mm/rrrr)