10.03.2006 r. Przebudowa dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku
Załącznik nr 10
Numer sprawy nadany przez zamawiającego: Or. 343/ 2 /06
|
Rzeczpospolita Polska Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X Dostawy Usługi |
Wypełnia Urząd Zamówień Publicznych Data otrzymania ogłoszenia__________________________ Numer identyfikacyjny_________________________________ |
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa Zarząd Powiatu w Rybniku |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Marciniak Monika |
Adres ul 3 Maja 31 |
Kod pocztowy 44-200 |
Miejscowość Rybnik |
Województwo śląskie |
Telefon ( 032 ) 42 28 300 |
Faks ( 032 ) 42 28 658 |
Poczta elektroniczna (e-mail) organizacyjny@starostwo.rybnik.pl |
Adres internetowy (URL) www.starostwo.rybnik.pl |
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia
Taki jak w pkt. I.1 x Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
Taki jak w pkt. I.1 X Jeśli inny, wykorzystać załącznik A
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
Przebudowa dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku.
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przebudowy dachu wraz z remontem pomieszczeń poddasza etap II i III oraz przebudowy instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznych w budynku Starostwa Powiatowego w Rybniku, ul. 3 Maja 31 poprzez:
-
zdemontowanie stolarki drzwiowej,
-
zdemontowanie urządzeń sanitarnych wraz z instalacją,
-
zdemontowanie instalacji elektrycznych,
-
skucie istniejących tynków wewnętrznych na sufitach i ścianach,
-
rozebranie istniejącej posadzki,
-
rozebranie istniejących ścianek działowych z drewna i z cegły,
-
wykonanie nowych ścianek z płyt gipsowo-kartonowych ognioodpornych z wytłumieniem
hałasu wełną mineralną, -
wykonanie nowych otworów dla przeprowadzenia instalacji,
-
przebudowanie instalacji CO,
-
wykonanie nowych instalacji sanitarnych,
-
wykonanie nowej instalacji elektrycznej silnoprądowej i słaboprądowej,
-
wykonanie tynków, sufitów i ścian z płyt gipsowo-kartonowych,
-
wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach,
-
zaizolowanie przeciwwilgociowe podłoża– 2 warstwy folii izolacyjnej,
-
wykonanie podłogi z płyt OSB,
-
wyłożenie posadzki wykładziną PVC obiektową,
-
założenie kopułek dachowych z poliwęglanu dwukomorowego,
-
zamontowanie ościeżnic drzwiowych regulowanych wyposażonych w uszczelki wraz
drzwiami fabrycznie wykończonymi identycznie jak w części już wyremontowanej, -
ułożenie tapet z włókna szklanego i pomalowanie sufitów i ściany farbami emulsyjnymi,
-
wykonanie tynków ozdobnych cienkowarstwowych na cokołach w ciągach
komunikacyjnych, -
zabezpieczenie budynku przed niszczącym wpływem zjawisk atmosferycznych,
-
częściowe zdemontowanie istniejącego pokrycia dachu,
-
naprawienie istniejącej konstrukcji nośnej dachu i wykonanie na niej konstrukcji więźby
dachowej, -
wykonanie nowego pokrycia dachu i obróbek blacharskich,
-
rozebranie i odtworzenie części kominów,
-
wykonanie elementów ozdobnych dachu,
-
wykonanie lukarn,
-
osadzenie stolarki okiennej i okien połaciowych,
-
wykonanie warstw izolacyjnych,
-
wykonanie instalacji odgromowej,
-
utylizację pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych,
-
utylizację pokrycia dachowego z papy,
-
wykonanie pomiarów stężenia azbestu przed, w trakcie i po wykonaniu robót
demontażowych pokrycia, -
zabezpieczenie okien budynku folią izolacyjną,
-
zabezpieczenie wejścia głównego i wejść bocznych do budynku tunelami foliowymi poza
strefą niebezpieczną, -
wykonanie osłon z siatki zabezpieczającej na powierzchniach rusztowań zewnętrznych,
-
wykonanie tymczasowego ogrodzenie placu budowy, oraz placów składowych materiałów
budowlanych i materiałów z rozbiórki.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Starostwo Powiatowe w Rybniku, ul. 3 Maja 31, 44-200 Rybnik
II.1.5) Nomenklatura
|
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
Główny przedmiot |
45000000-7 |
Dodatkowe przedmioty |
45200000-9 45215510-5 45300000-0 45310000-3 45331100-7 45400000-1 |
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE X TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE X TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
876 386,18 ZŁ
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach 6 i/ lub w dniach (licząc od daty udzielenia zamówienia)
lub: Data rozpoczęcia // i/ lub zakończenia // (dd/mm/rrrr)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
9 000,00 zł
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
-
zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację,
-
dysponują personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe
w wykonawstwie robót o podobnym charakterze, -
dysponują odpowiednim kapitałem zapewniającym płynność w realizacji robót budowlanych, bez potrzeby udzielania zaliczek wstępnych,
-
zobowiążą się wykonać zadanie w terminie wskazanym w pkt. VII ppkt. 1 i 2 SIWZ,
-
usuną eternit z pokrycia dachowego zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
-
udzielą 5-letniej gwarancji na wykonane prace,
-
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, -
wpłacą w terminie wadium,
-
samodzielnie wykonają całość prac składających się na zakres zamówienia, z wyłączeniem przebudowy instalacji CO, instalacji elektrycznej i demontażu i utylizacji eternitu, przy których to pracach możliwe jest korzystanie z podwykonawców.
2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie
spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony X
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP |
Nr poz. z // (dd/mm/rrrr) |
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
lub
B) Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
-
_________________________________________________________ - ____ %
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 29/04/2006 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy)
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
05/05/2006 (dd/mm/rrrr)
Godzina 09:30 (gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
Do 03.07.2006 r. (dd/mm/rrrr) lub miesięcy i/ lub dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data 05/05/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina 10:00 (gg:mm)
Miejsce
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE x TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data wysłania ogłoszenia 10/03/2006 (dd/mm/rrrr)